Tuesday, January 31, 2012

不可爱的可爱

Some people step on you to look for better self-esteem.
As long as you understand, you don't get mad.
Smile and compliment them, because they need it. :)


People says I look alike with my Dad.
I scare i would be bold very young. :D

我持有双重标准。
我只能克制自己不要把实施在我身上的标准加诸于人,特别是我身边很亲密的人。
所以我没有坚定立场。
朋友身上的弱点是可爱,我身上的,是失败。
我终于知道自己为什么这么不可爱。




















1 comment: