Sunday, June 6, 2010

I know de real me in your heart.

Finally, i was in awesome attire and went shopping with my mama!
But so bad there was only a pair of harem pants which satisfied my eyes. O.O
(That harem pants will definitely satisfied ong li hui's eyes too!)
XDDD
I hope i could go for more nice things.
Bcos they make me happy! ;D

I dont like holidays as much as last time.
It has nothing special actually.
I'm looking forward to live a new life.
And time is actually passing very fast. ;)

我第一次被人家嫌麻烦.
感觉很新鲜,哈哈.
我想我不麻烦,至少在那样的情况下不会.
我相信我不是麻烦的女人.
其实主动和被动就差很远了.
距离很远,感觉不一样.
其实主动也不是坏事.
或许会有意想不到的收获.

有些东西其实不需要改变.
可是它会在你意想不到的情况下悄悄变形.
也许是朝更好的方向.
如果大家都可以懒惰,那么就一起懒惰吧.
如果大家都懒惰,事情会变得多么糟糕?
还是勤劳的好? ;D

当天使很累,不如,试试当魔鬼吧!

No comments:

Post a Comment